Monday, December 3, 2007

ရင္နာလို႔မဆံုးပါဘူး

ကြ်န္ေတာ္အသက္ ၂၀ ေလာက္က ေနမေကာင္းျဖစ္တာ အရန္းပါပဲ ေဆးရံုႀကီးကိုသြားျပေတာ့ဆရာ၀န္တစ္ေယာက္နဲ႔ေတြ႔တယ္ သူကဗ်ာ လူနာကိုစစ္ေဆးတာ တရားသူႀကီးရံူးေလာက္မယ္ထင္ပါတယ္ ဒီမွာကေသေတာ့မယ္ သူေျပာတာလဲ မၾကားတစ္ခ်က္ၾကားတစ္ခ်က္ျဖစ္ေနၿပီ သူကကြ်န္ေတာ္ကို လူႀကီးေတြပါမလာေတာ့ ေဆးသံုးသူလို႔ထာတာတဲ့ေလ ဆရာ၀န္ျဖစ္ၿပီးနားမလည္တာလား ေငြမပါတာကိုၾကည့္ၿပီး လုပ္မေပးခ်င္တာလားေတာ့ မသိပါဘူးဗ်ာ ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ကြ်န္ေတာ္ကိုေကာင္းတယ္လို႔ပဲ ေျပာရေတာ့မွာေပါ့ ဂ်ဴတီခ်ိန္းသြားပါေလေရာ အဲဒီေတာ့မွဆရာ၀န္မတစ္ေယာက္ ေရာက္လာၿပီးေတာ့ ေဆးထိုးေပးတယ္ဘာေဆးလဲေတာ့ မသိပါဘူးကြ်န္ေတာ္အရန္းကိုသက္သာသြားေတာ့တာပါ အဲဒီေတာ့မွ ဆရာ၀န္မကသူေမးစရာေတြကို ေမးတယ္ေလေတာ္ေသးတာေပါ့ ဆရာ၀န္မကယ္လို႔ ကြ်န္ေတာ္အသက္ရွင္တာ အဲဒီညကေတာ့ ေကာင္းသြားတာေပါ့ဗ်ာ ေနာက္တစ္ေန႔မနက္အေစာၾကေတာ့ ညကလိုျပန္ျဖစ္ျပန္ေရာ ေဆးရံုႀကီးကိုျပန္သြားေတာ့ ဘာေျပာတယ္ထင္လဲ ဒီမွာေဆးကုဘို႔ မလြယ္ဘူးတဲ့ မင္းေနတဲ့ေနရာမွာ ျပန္ကုပါဆိုလို႔ကြ်န္ေတာ္မွာ လူိင္သာယာမွာ ျပန္ကုရပါေလေရာလားဗ်ာ ေလာကမွာေငြပါပဲ ဆိုတာကသိသာထင္ရွားလြန္းလွပါတယ္ မရွိရတဲ့အထဲ ကုလိုက္တာ ၂ လေလာက္ေနမွ ေရာဂါလဲ ေျပာက္ေတာ့တယ္ ျဖစ္တာက အစာအိမ္ေရာဂါပါ ဒါကိုေဆးရံုကမကုဘူးဆိုရင္ ဘာလို႔ဒီေဆးရံုေတြထားေနပါေသးလဲ (ဒါကေတာ့ တစ္ဘက္သတ္အျမင္ေပါ့) ေကာင္းတဲ့သူေတြလဲ ရွိေနတယ္ဆိုတာကိုေတာ့ကြ်န္ေတာ္နားလည္ သေဘာေပါက္ပါတယ္ ဒါေပမဲ့ျပည္သူ႔ေဆးရံုပါလို႔ ေရးထားၿပီး ျပည္သူကိုမၾကည့္တာေတာ့ ရင္နာလို႔မဆံုးပါဘူး.............။

No comments: