Thursday, March 13, 2008

အေကာင္းဆံုးအျမင့္ဆံုးထားခ်င္ေပမဲ့

အပိုင္း ( ၁၀ )

ကိုကိုေမာင္ေရ စင္ကာပူကို ပို႔ရမဲ့ကုန္ေသတၱာေတြကို သြားစစ္ရေအာင္ ဟိုမွာအားလံုးအဆင္သင့္ ျဖစ္ေနၾကၿပီ ..........

သြားၾကမယ္ေလ ေစာေစာက အကိုေလးကလဲဖုန္းဆက္တယ္ အခုကြ်န္ေတာ္လဲ ၀ိုင္းငယ္ကို လာေခၚမလို႔ လာသြားၾကမယ္ .........

ကိုကိုေမာင္ႏွင့္၀ိုင္းငယ္တို႔ပို႔ရမည္ပစြ့ည္းမ်ားကို သီလ၀ါဆိပ္ကမ္းတြင္ သြားေရာက္စစ္ေဆးၿပီး အျပန္မွာေတာ့ ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္းမွ ၀င္လာ
ေသာဂ်ပန္မွကားမ်ားကို သြားေရာက္ၾကည့္ရူ႕ၿပီး ထုတ္လို႔ရမည့္ကားမ်ားကို ခ်က္ခ်င္းထုတ္လာကာ စမ္းေခ်ာင္းေျမာင္းျမလမ္းသို႔ ပို႔ေပးၿပီး

ကိုကိုေမာင္ အခ်ိန္အေတာ္ေစာင္းၿပီ ၀ိုင္းငယ္ဗိုက္ဆာတယ္ တစ္ခုခုသြားစားရေအာင္ေနာ္ .........

ေကာင္းတယ္ေလ သြားၾကတာေပါ့ ကြ်န္ေတာ္လဲဗိုက္ဆာေနတာ အေတာ္ပဲေပါ့ လာစြားစို႔ ............

ကိုကိုေမာင္ႏွင့္၀ိုင္းငယ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ ေျမနီကုန္းမွ တာတူးဒန္ေပါက္ဆိုင္သို႔သြားကာ ဒန္ေပါက္သြားစားၾကၿပီး ............

ဘယ္လိုလဲ မ၀ိုင္းငယ္ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔အတူ အလုပ္ေတြလုပ္ရတာ အဆင္ေျပပါတယ္ မႀကိဳက္တာအဆင္မေျပတာရွိရင္ ေျပာပါေနာ္ ......

ဘာမွမရွိပါဘူး ကိုကိုေမာင္ရယ္ အားလံုးက အဆင္ေျပတယ္ေလ ဒါနဲ႔ေမးရအံုးမယ္ အရင္တုန္းက ကိုကိုေမာင္နဲ႔၀ိုင္းငယ္တို႔
ဆံုခဲ့ဘူးတယ္ေနာ္ ေနာက္ပိုင္းဘယ္ကိုေရာက္သြားတာလဲ ၀ိုင္းငယ္ကို ေျပာျပေနာ္ ..........

၀ိုင္းငယ္က တကယ္ပဲနားေထာင္မယ္ေပါ့ေလ ဒါဆိုရင္လဲ ေျပာျပေပးပါမယ္ ပထမႏွစ္စတက္တုန္းက ၀ိုင္းငယ္မွတ္မိအံုးမွာေပါ့ေနာ္ အမွန္
ေျပာရရင္ ကြ်န္ေတာ္အဲဒီအခ်ိန္က ၀ိုင္းငယ္ကို စိတ္၀င္စားခဲ့သူပါ ဒါေပမဲ့၀ိုင္းငယ္က ကြ်န္ေတာ္ထက္အမ်ားႀကီး ခ်မ္းသာတယ္ေလ ကြ်န္
ေတာ္က နယ္ကေနလာၿပီး ေက်ာင္းတက္ရတယ္ ၿပီးေတာ့ေဖေဖနဲ႔ေမေမကလဲ နယ္လွဲ႔ၿပီးေရာင္း၀ယ္ေလးလုပ္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္က၀ိုင္းငယ္
ကို စိတ္၀င္စားေနေပမဲ့ မေျပာရဲတာေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္မ၀ိုင္းငယ္ကို ေရွာင္ေနခဲ့တာပါ ေနာက္ပိုင္းေက်ာင္းၿပီးေတာ့ ကြ်န္ေတာ္လဲေမေမကို
ေျပာၿပီး ႏိူင္ငံျခားသေဘၤာလိုက္ခဲ့တာပဲ ေျပာရရင္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ခ်စ္သူကို အေကာင္းဆံုးအျမင့္ဆံုးထားခ်င္ေပမဲ့ ကြ်န္ေတာ္မထားႏိူင္
တာေၾကာင့္ အခုလိုစြန္႔စားခဲ့တယ္ ဆိုပါေတာ့ဗ်ာ ဒါနဲ႔မ၀ိုင္းငယ္ကေရာ ျပင္သစ္ကို ဘယ္အခ်ိန္တုန္းက စထြက္သြားတာလဲ .........

၀ိုင္းငယ္စထြက္သြားျဖစ္တာက ေျပာရရင္ေတာ့ အရွည္ႀကီးပဲ အခုေတာ့ အခ်ိန္မရေတာ့ဘူး ကဲသြားၾကမယ္ ေနာက္ေန႔မွ ေျပာျပမယ္ေနာ္ ....ဆက္ရန္

No comments: